نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
مقدمه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان با ساماندهی، یکپارچه سازی تمامی اطلاعات و فعالیتهای مربوط به مشتری باعث فروش بیشتر و مشاهده نقاط ضعف و قوت شما در نحوه عملکرد فروش شما خواهد شد. سامانه مدیریت ارتباط با مشتری چشم انداز کاملی از وضعیت فروش و مشتریان را در اختیار شما قرار میدهد تا با پیگیری بهینه فرصتهای معاملاتی، فروش خود را منظم کنید، هزینههای خود را کاهش دهید و سریعتر، هوشمندتر و بیشتر بفروشید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان راهکاری است تجاری که شما را قادر میسازد مشتریان بالقوه خود را بشناسید، روابط نزدیکتری با آنها برقرار کنید، رفتارهایشان را در شرایط مختلف شناسایی کنید تا در نهایت بهرهوری فروش خود را بیشینه کنید. سامانه مدیریت ارتباط با مشتری سیستمی است یکپارچه از مفاهیم بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که شما را در رسیدن به مهمترین اهدافتان یاری می کند. برای طراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان از MVC Patern استفاده شده است و برای کابرپسند بودن آن از تکنولوژی SPA و Ajax استفاده شده است.
امکانات
- امکان ثبت نهاد ها و سازمانها و شرکتهایی که با آنها کار می کنید.
- امکان ثبت اطلاعات تماس نفرات کلیدی در فروش.
- امکان ثبت اطلاعات شرکتها و اشخاصی که فرصتی برای تجارت شما در آینده می باشند.
- امکان رهبری یک فعالیت تجاری تا به ثمر رسیدن آن.
- امکان تعریف پروژه برای یک فعالیت تجاری.
- امکان تعریف کاتالوگ و محصولات برای فعالیتهای تجاری.
- امکان راه اندازی کمپین های مختلف در سیستم.
- امکان بحث و گفتگو در مورد فعالیتهای تجاری مختلف.
- امکان تعریف ماموریتی خاص و بحث و گفتگو در باره آن.
- تعریف وظایف برای افراد گروه و مشاهده فعالیتهای آنها.
- دارای سیستم گزارش ساز و گزارشات و آنالیز های مختلف.
CRM چیست؟
CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار میرود. اصول مدیریت ارتباط با مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان میکند.مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت است. مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه میسازد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان کلیه فرآیندها و فعالیتهای کسب و کار شما را راهبری و هدایت می کند.