طراحی سایت، سئو، شبکه های اجتماعی

۱ فروردین ۱۳۹۷

طراحی سایت

اگر فقط روی طراحی گرافیکی وب سایت خود تمرکز کرده اید و هیچ چیز دیگر، ممکن است یک وب سایت زیبا داشته باشید که حرکت در آن دشوار است. اگر شما فقط به بهینه سازی موتورهای جستجو توجه کنید و به هیچ چیز دیگری توجه نکنید، وب سایت شما ممکن است به روبات های وب در گوگل نسبت به بازدیدکنندگان وب سایت شما دوستانه تر باشد، که می تواند به رنک وب سایت شما صدمه بزند. اگر فقط در رسانه های اجتماعی تمرکز کرده اید و هیچ چیز دیگر، ممکن است بازده سرمایه گذاری مورد نظرتان را دریافت نکنید.

طراحی وب، جستجوگرها و رسانه های اجتماعی سه جزء مهم موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی اینترنتی هستند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان شما را پیدا کنند، شما نیاز به جستجوگر برجسته ای دارید. اگر می خواهید آنها با شما تماس بگیرند یا از سایت شما خریداری کنند، نیاز به طراحی وب سایت دارید. اگر می خواهید بسیاری از شناخت صریح و یا یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید، رسانه های اجتماعی می توانند یک ابزار عالی برای شما باشند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید بدانید که هیچ استراتژی بازاریابی آنلاین در یک بعد کارا نیست. ممکن است در رسانه های اجتماعی تعداد زیادی بازدیدکننده وجود داشته باشد، اما ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشد یا نباشد. به همین دلیل است که ما همیشه با مرور اهداف کسب و کار شما شروع می کنیم. وقتی مشتریان از ما میپرسند: "چقدر باید در بهینه سازی وب سایت برای جستجوگرها وقت صرف شود؟ آیا باید یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار من ایجاد شود؟ آیا باید وب سایت من را دوباره طراحی شود؟ باید پولی برای هر کلیک پرداخت شود؟ آیا من باید یک وبلاگ را به وب سایت خود اضافه کنم؟ پاسخ ما این است که تنها در صورتی منطقی است که اهداف کسب و کار شما مرتبط با آن باشد.

برخی از سوالاتی که در طول مشاوره استراتژی بازاریابی باید مطرح شود: اهداف کسب و کار شما چیست؟ چه چیزی در حال حاضر کاربردی است و برای شما چه کاری مناسبتر است؟

  • چطور مشتری های جدید را جذب می کنید؟ چقدر هزینه ای برای هر یک از این راه ها دارید؟ چه تعداد از مشتری های جدید خود را از هر یک از این راه ها بدست می آوریم؟
  • چطور مشتریان فعلی خود را حفظ می کنید؟ چه روش هایی برای تشویق تکرار خرید استفاده می کنید؟
  • هدف اصلی وب سایت شما چیست؟ برای جذب مشتری جدید؟ برای خدمات مشتریان موجود؟ برای تست بخش جدید بازار؟
  • شما در حال حاضر با بازاریابی آنلاین خود چه کار میکنید؟ چگونه این بازاریابی در استراتژی بازاریابی شما مناسب است؟ چگونه استراتژی بازاریابی شما با هدف کلی کسب و کار شما سازگار است؟

فقط با نگاهی عمیق می توانیم به شما در پاسخ به سوالاتی مانند چگونگی استفاده از جستجوگرها بپردازیم یا اینکه آیا باید رسانه های اجتماعی را مد نظر داشته باشیم. استراتژی بازاریابی که برای شخص دیگری کار می کند شگفت انگیز است یا ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد. این به این دلیل است که ما 2 بخش داریم: افراد فنی که در زمینه جستجوگرها، رسانه های اجتماعی و طراحی وب و مشاوره کسب و کار شما مهارت دارند که می توانند به شما در بازبینی و طراحی استراتژی بازاریابی مناسب به شما کمک کنند. بسیاری از مشاوران کسب و کار ما صاحبان کسب و کار خود هستند و استراتژی های بازاریابی مختلف را در کسب و کار خود آزمایش کرده اند، بنابراین آنها از تجربه خود به عنوان یک دوره فروش به یاد ماندنی صحبت می کنند.

 نویسنده:حمید شاه محمدی
 تعداد مشاهده خبر:(338)
 هر روز از مقاله های جدید طراحی سایت در کانال تلگرام ما با خبر شوید

 میانگین امتیازات:
 
  تعداد رای دهندگان: {{ count }}
نظرات:

{{ x }}
{{ alert }}

نویسنده:{{ com.name }}
{{ com.body }}
{{ com.created_at }}