یک پلن گام به گام برای توسعه و طراحی وب سایت

۱۱ فروردین ۱۳۹۷

طراحی سایت

در این مقاله از راهنمایی های گام به گام برای جمع اوری اطلاعات و منابع مناسب استفاده شده است تا شما بتوانید یک وب سایت موفق داشته باشید در این مقاله درباره میزبان، مارکتینگ آنلاین، توسعه وب سایت و ... صحبت خواهیم کرد.

اهداف اصلی برای وب سایت شما چیست؟

آیا از وب سایت به عنوان یک بروشور می خواهید استفاده کنید؟ تمرکز بر روی نام تجاری و برندینگ دارید؟ آیا قصد فروش محصولات و خدمات دارید؟ محتوا و اطلاعات شما در وب سایت چه چیزهایی است؟ در چه شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید؟ مهم است که روی گزینه های بالا تمرکز و تفکر کنید. مشاهده وب سایت و کسب و کارهای مشابه شما بسیار موثر می باشد.

اندازه گیری موفقیت

یک نکته ساده که شما را به موفقیت خواهد رساند مشخص کردن هدف نهایی شما در کسب و کارتان است. مثلا فروش آنلاین که به تیم شما بعد از رسیدن به هدف انگیزه می دهد.

وقت خود را برای ایجاد یک لیست از اهداف خود صرف کنید. این می تواند یک لیست ساده از مهم ترین اهداف شما باشد. توجه داشته باشید که این لیست با پیشرفت وب سایت شما بسته به رشد و جهت سازمان شما و صنعت انتخاب شده ممکن است تغییر کند. به طور کلی. ماموریت و چشم انداز برای وب سایت شما به شما کمک می کند تا بر روی هدفی بزرگ تمرکز کنید.

بازدیدکنندگان شما

طراحی خوب وب سایت به بیشتر شدن تعداد بازدیدکنندگان شما کمک می کند. این وب سایت شبیه به داشتن یک فروشگاه خرده فروشی 10000 فوت مربع با تمام آخرین ابزار برای فروش است، اگر هیچ کس نمی تواند وب سایت شما را پیدا کند موفق نخواهید شد! درک مخاطبان هدف به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی و طراحی مناسب کمک می کند.

بازاریابی

اگر یک استراتژی بازاریابی داشته باشید، به کسب و کار شما بسیار کمک خواهد کرد. تحقیقات در مورد کلمات کلیدی که باعث ایجاد ترافیک برای وب سایت شما می شوند. به عنوان مثال، یک شرکت مبتنی بر خدمات طراحی وب سایت در سیاتل، باید بر روی کلمات کلیدی مانند "وب سایت طراحی سیاتل"، "طراحی وب سایت سیاتل" و سایر کلمات مشابه تمرکز کند.

منابع

در اسرع وقت تیم خود را شناسایی کنید.شما به عنوان مدیر پروژه اختصاص مسئولیت است. به طور معمول اجزای زیر یک تیم برای طراحی وب سایت را تشکیل می دهند.

  • طراحی
  • توسعه و برنامه نویسی
  • محتوا
  • میزبانی وب / پشتیبان IT
  • بازاریابی آنلاین

برخی از اعضای تیم شما ممکن است در دو یا چند وظیفه (مانند طراح وب / توسعه دهنده) مهارت داشته باشند. پس مطمئن شوید که هر گونه مسائل مربوط به بودجه، نرم افزار، مهلت ها و آموزش ها را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را از تیم خود بیابید.

رقابت

شناسایی رقبای خود و مطالعه وب سایت های آنها جهت شما را در موفقیت فراهم می کند. برخی از عناصر برای تحقیق عبارتند از نگاه و احساس، محتوا و قابلیت وب سایت. شما باید یک تجزیه و تحلیل درباره عناصر مهم وب سایت رقبا انجام دهید،

محتوا پادشاه است

همیشه وقت و منابع (استخدام یک نویسندۀ خوب) برای ایجاد محتوای خوب در صفحات وب خود صرف کنید. محتوا رقیب را تکرار نکنید. این غیر حرفه ای است و هیچ کس شما را جدی نمی گیرد فکر کنید چگونه محتوای شما جریان دارد و چگونه معماری شما طراحی شده است. آیا حرکت در وب سایت شما برای کاربران که قصد یافتن صفحه ای که نیاز دارند آسان است؟ فکر کردن در مورد یک سلسله مراتب درختی با صفحه اصلی در انتها، به شما کمک می کند کل نقشه وب سایت را تجسم کنید.

عملکرد

یک تجارت الکترونیک یا سبد خرید در وب سایت دارید؟ انجمن ها و وبلاگ در وب سایت خود دارید؟ عضو گیری پیشرفته نیاز به یک برنامه نویس صالح دارد. برای شما مهم است که چگونه این عناصر بر بودجه کلی و منابع فنی شما تأثیر می گذارد.

 نویسنده:حمید شاه محمدی
 تعداد مشاهده خبر:(398)
 هر روز از مقاله های جدید طراحی سایت در کانال تلگرام ما با خبر شوید

 میانگین امتیازات:
 
  تعداد رای دهندگان: {{ count }}
نظرات:

{{ x }}
{{ alert }}

نویسنده:{{ com.name }}
{{ com.body }}
{{ com.created_at }}